neděle 9. listopadu 2008

14. Hubertova jízda - Mutějovice

Se zpožděním vám přináším článek o 14. Hubertově jíz,konanou na statku u Krupků dne 1.11.2008.
C
elkem se nás tam sešlo 36 koní - z naší stáje já a Lékorka,Martin a Greno,Marcela a Fatima,Alice a Monet a Krystýna s Karinou.Pořadatelkou byla Soňa Krupková a redaktorem byl Václav Leitner,který si s sebou přivedl kozu.
Jízda začala
na tomto statku a pokračovala většinou v lese v nejrůznějších terénech.Louky s překážkami byly celkem tři.Překážky byly všechny přírodního rázu - větvě,kmeny stromů a pod.Doběh se konal na louce nedaleko poslední louky s překážkami.Byl rozdělen na dva loty - "malé" a "velké" koně.Poté se všichni jezdci vrátili zpět na poslední louky,kde probíhalo vyhlášení vítězů Hubertovy jízdy a mimo jiné také parkur (velké koně + pony),pro westerňáky barely - ovšem nejezdily pouze westerňáci - a dále pak různé soutěže,jako např. hon na králíčka a židličkovaná.Parkuru jsem se účastnila já s Lékorkou,Martin (Kopecký) s Grenem a Marcela (Hůlo) s Fatimou - v pořádku dokončili parkur pouze Martin s Grenem,protože já jsem spadla a Marcela s Fatimou taky (tedy spadla Fatima,protože jí uklouzly nožky).Židličkované jsem se opět zúčastnila já s Lékorou,Martin s Grene,ale Marcelu s Fatimou vystřídala Kristýna s Karinou.Byla to opravdu zábava a dokonce jsme s Lékorkou skončili 3.A také nesmím zapomenout na úspěch Fatimy,která byla prohlášena za nejkrásnějšího koně Hubertovy jízdy (s malou závistí blahopřeju =o))
Večer se pak od 22. hodiny konal v krupské hospůdce tradiční soud,kde se také pokřtívali noví jezdci Hubertovy - samozřejmě i já.Po pokleknutí na levou nohu,jsme byli vařečkou a vodou pokřtěni (já se ale koupala!) .Dále pak byli souzeni bez výjimky všichni jezdci za prohřešky zpáchané během dne.
Takže abych to shrnula - 14. Mutějovská Hubertova jízda = super bobma zážitek =o)

A teď fotky


Já na Lékoře =o)


Doběh....


Parkur - Greno


Parkur - Fatima



Nejkrásnější kůň Hubertovy jízdy - Fatima =o)


Pokřtění nováčků



U soudu (my to ale nebyli =oD )



Zdroje : http://rakovnicky.denik.cz/zpravy_region/koza-potreti-vedla-kone-mutejovicemi20081101.html + moje hlavička

Foto: Ondra Foffman http://ondrara.rajce.idnes.cz/ + naše Kristýna

Autor: © legro

Žádné komentáře: